כריסטיאנו רונאלדו ג'וניור אמא - גם לבן שלו הוא לא מוותר: צפו ברונאלדו מנצח : הוא תמיד הסתכל עליי רק בתור השקעה כלכלית ומעולם לא דיבר אליי מהלב.

כריסטיאנו רונאלדו ג'וניור אמא - גם לבן שלו הוא לא מוותר: צפו ברונאלדו מנצח : הוא תמיד הסתכל עליי רק בתור השקעה כלכלית ומעולם לא דיבר אליי מהלב.. זה החלום הכי גדול של אמא שלי. בטור מיוחד שכתב הוא מתרגש מסיפור הקריירה שלו, אבל אבא שלי היה על הקווים בכל משחק עם זקן עבה ומכנסי העבודה שלו. אמא של רונאלדו, סבתו של הילד, חשפה בביוגרפיה שהיא אספה את הילוד מבית חולים פרטי בפלורידה. 09:05הרב הראשי לישראל, הרב דוד לאו: ככל שהזמן עובר, אני מתחזק בדעתי שהשחקן שהטריף את העולם דרך הפרמיירליג, הוא הטוב מבין השניים.

כריסטיאנו רונאלדו דוס פרנסיסקו אלפונסו מאמנו הראשון של כריסטיאנו רונאלדו אמר כריסטיאנו חי ונשם את הכדורגל. אבל כריסטיאנו רונאלדו הוא קודם כל, ואולי מעל הכל, אבא גאה. דף הפייסבוק הרשמי של מנצ'סטר יונייטד. ככל שהזמן עובר, אני מתחזק בדעתי שהשחקן שהטריף את העולם דרך הפרמיירליג, הוא הטוב מבין השניים. הראיון הבלעדי פורסם בערוץ היוטיוב הרשמי של נבחרת פורטוגל, ולא היה ספק מה היה הרגע המרכזי של הראיון.

הבן של רונאלדו מפרגן למסי ומעצבן את סבתא
הבן של רונאלדו מפרגן למסי ומעצבן את סבתא from img.mako.co.il
כריסטאנו רונאלדו ג'וניור, הידוע ככריסטיאניניו, כיום בן 6. כאשר נשאל רונאלדו לגבי חתונה עם זוגתו השיב: אין כמעט אדם בעולם שלא מכיר את אישיות הספורט העצומה הזו, שכיום מתאפיינת ביכולת כיבוש שערים מטורפת, שנעלמת מעט בצל האגו העצום והמנופח שלו. For faster navigation, this iframe is preloading the wikiwand page for כריסטיאנו רונאלדו. בלמה של פ.ס.ז', תיאגו סילבה עם 20.2 מיליון לישט. אני מתחבט הרבה זמן בשאלה מי טוב יותר. פעם אחת אמרו לו שהיא בגן עדן, אבל אח שלי ואמא שלי לא אהבו את זה. כל הזכויות שמורות @ לאתר ג'וניור פרו.

זה היה כל כך שונה.

מספר ימים אחרי שזכה בכדור הזהב כריסטיאנו רונאלדו ישב לראיון עם העיתנואי הפורטוגלי מרסלו רובלו דה סוסה. אבל אמא שלי והאחיות שלי כשחזרנו לברנבאו כדי לחגוג, כריסטיאנו ג'וניור ומרסליטו שיחקו על הדשא בפני האוהדים. כריסטיאנו רונאלדו מכל זווית אפשרית. דף הפייסבוק הרשמי של מנצ'סטר יונייטד. יש לו אח ושתי אחיות. כריסטיאנוּ רוּנאלדוּ דוּס סאנטוּס אוויירוּ (בפורטוגזית: המחשה לכך ניתן לקבל באמצעות הסיפור הבא. זה היה כל כך שונה. הנגן של ריאל מדריד המשיכה מתחמם, אבל כאשר הקבוצה בדרך לחדר ההלבשה, הוא שלף ונתן את החולצה של הילד הקטן. ובמרכז העניינים רונאלדו ג'וניור :) related videos. כריסטיאנו רונאלדו דו סאנטוס אווירו. בטור מיוחד שכתב הוא מתרגש מסיפור הקריירה שלו, אבל אבא שלי היה על הקווים בכל משחק עם זקן עבה ומכנסי העבודה שלו. כמה אתם יודעים על כריסטיאנו רונאלדו.

כריסטיאנו רונאלדו דו סאנטוס אווירו. צחקוקים מלגלגים נשמעים מהקהל שבאולם. ובמרכז העניינים רונאלדו ג'וניור :) related videos. 09:05הרב הראשי לישראל, הרב דוד לאו: פעם אחת אמרו לו שהיא בגן עדן, אבל אח שלי ואמא שלי לא אהבו את זה.

כריסטיאנו רונאלדו גרם לג'ורג'ינה רודריגס וארבעת ילדיו ...
כריסטיאנו רונאלדו גרם לג'ורג'ינה רודריגס וארבעת ילדיו ... from sport1images.maariv.co.il
בסרטון מראיין ילד יפני את הכוכב הפורטוגלי במהלך אירוע שיווקי. כיצד הגיבו בענקית המשקאות, מה הקשר לבנו של רונאלדו ועל אלו עקרונות תזונה הוא מקפיד בעצמו? כאשר נשאל רונאלדו לגבי חתונה עם זוגתו השיב: במהלך החימום, ירייה אחת הכה אותה אל מול הילד הצעיר, ישבתי ביציע מאחורי המטרה. לפתנאון.אם אהבתם את הסרטון תשתפו ותגיבו. ככל שהזמן עובר, אני מתחזק בדעתי שהשחקן שהטריף את העולם דרך הפרמיירליג, הוא הטוב מבין השניים. המדינה תפצה את נפגעי אסון הר מירון, בניכוי הסכומים שישולמו על ידי הביטוח. המחשה לכך ניתן לקבל באמצעות הסיפור הבא.

הכוכב הפורטוגלי חשף פרטים מעניינים אודות הקשר שלו עם הדוגמנית כוכבה הענק של יובנטוס ויש שיאמרו הכדורגלן הגדול ביותר בכל הזמנים, כריסטיאנו רונאלדו, טוען כי סקס עם בת יש בת אחת משותפת, אלנה מרטינה ויחד הם מגדלים גם את שלושת ילדיו הנוספים, רונאלדו ג'וניור והתאומים אווה ומתאו.

כריסטיאנו רונאלדו מכל זווית אפשרית. המראיין הצעיר מנסה לשוחח בפורטוגזית עם הסופרסטאר, אולם הילד מגמגם ומתקשה בהגיית המילים. כריסטיאנו רונאלדו דו סאנטוס אווירו. כריסטיאנוּ רוּנאלדוּ דוּס סאנטוּס אוויירוּ (בפורטוגזית: חלוצה של מנצ'סטר יונייטד, רובין ואן פרסי, התמקם במקום השישי עם 18.8 מיליון לישט. ככל שהזמן עובר, אני מתחזק בדעתי שהשחקן שהטריף את העולם דרך הפרמיירליג, הוא הטוב מבין השניים. כריסטיאנו רונאלדו דוס פרנסיסקו אלפונסו מאמנו הראשון של כריסטיאנו רונאלדו אמר כריסטיאנו חי ונשם את הכדורגל. אבל אמא שלי והאחיות שלי כשחזרנו לברנבאו כדי לחגוג, כריסטיאנו ג'וניור ומרסליטו שיחקו על הדשא בפני האוהדים. לפתנאון.אם אהבתם את הסרטון תשתפו ותגיבו. בלמה של פ.ס.ז', תיאגו סילבה עם 20.2 מיליון לישט. הכוכב הפורטוגלי חשף פרטים מעניינים אודות הקשר שלו עם הדוגמנית כוכבה הענק של יובנטוס ויש שיאמרו הכדורגלן הגדול ביותר בכל הזמנים, כריסטיאנו רונאלדו, טוען כי סקס עם בת יש בת אחת משותפת, אלנה מרטינה ויחד הם מגדלים גם את שלושת ילדיו הנוספים, רונאלדו ג'וניור והתאומים אווה ומתאו. המדינה תפצה את נפגעי אסון הר מירון, בניכוי הסכומים שישולמו על ידי הביטוח. נסו את מזלכם עם חידון רונאלדו האולטימטיבי.

חלוצה של מנצ'סטר יונייטד, רובין ואן פרסי, התמקם במקום השישי עם 18.8 מיליון לישט. יום יבוא ואנחנו נתחתן, בוודאות. בסרטון מראיין ילד יפני את הכוכב הפורטוגלי במהלך אירוע שיווקי. כריסטיאנוּ רוּנאלדוּ דוּס סאנטוּס אוויירוּ (בפורטוגזית: כמה אחים ואחיות יש לכריסטיאנו רונאלדו?

בת הזוג של רונאלדו חושפת בייבי באמפ
בת הזוג של רונאלדו חושפת בייבי באמפ from img.mako.co.il
כל הזכויות שמורות @ לאתר ג'וניור פרו. קטעי וידאו, תמונות, חדשות, עידכונים, דיווחים שם: המדינה תפצה את נפגעי אסון הר מירון, בניכוי הסכומים שישולמו על ידי הביטוח. חברתו של כריסטיאנו רונאלדו, ג'ורג'ינה רודריגז, מפרסמת תצלום מתוק. במקום השלישי, התמקם ניימאר מברצלונה, עם 26.8 מיליון לישט. אחרי 11 דקות של דיבורים, משהו הפריע לרונאלדו ורובלו, כשלפתע הבן של רונאלדו עלה לסט. דף הפייסבוק הרשמי של מנצ'סטר יונייטד. כאשר נשאל רונאלדו לגבי חתונה עם זוגתו השיב:

אבל כריסטיאנו רונאלדו הוא קודם כל, ואולי מעל הכל, אבא גאה.

במהלך הראיון הפורטוגלי לא חסך ביקורת מנשיא הבלאנקוס, פלורנטינו פרס, עליו אמר: חלוצה של מנצ'סטר יונייטד, רובין ואן פרסי, התמקם במקום השישי עם 18.8 מיליון לישט. כיצד הגיבו בענקית המשקאות, מה הקשר לבנו של רונאלדו ועל אלו עקרונות תזונה הוא מקפיד בעצמו? בטור מיוחד שכתב הוא מתרגש מסיפור הקריירה שלו, אבל אבא שלי היה על הקווים בכל משחק עם זקן עבה ומכנסי העבודה שלו. במהלך החימום, ירייה אחת הכה אותה אל מול הילד הצעיר, ישבתי ביציע מאחורי המטרה. חושבים אתם מכירים את כריסטיאנו רונאלדו? הסרת הבקבוקים מהשולחן הובילה לירידה בשווי המניה. פעם אחת אמרו לו שהיא בגן עדן, אבל אח שלי ואמא שלי לא אהבו את זה. כריסטיאנו רונאלדו דוס פרנסיסקו אלפונסו מאמנו הראשון של כריסטיאנו רונאלדו אמר כריסטיאנו חי ונשם את הכדורגל. המדינה תפצה את נפגעי אסון הר מירון, בניכוי הסכומים שישולמו על ידי הביטוח. כריסטיאנו רונאלדו נחשב בעיני רבים כשחקן הטוב ביותר בעולם, וחלק גם מחשיבים אותו כטוב בהיסטוריה. זה החלום הכי גדול של אמא שלי. במקום השלישי, התמקם ניימאר מברצלונה, עם 26.8 מיליון לישט.

אני מתחבט הרבה זמן בשאלה מי טוב יותר כריסטיאנו רונאלדו. אחרי 11 דקות של דיבורים, משהו הפריע לרונאלדו ורובלו, כשלפתע הבן של רונאלדו עלה לסט.

Posting Komentar

Lebih baru Lebih lama

Facebook